The Dark Skies Above Us

The Dark Skies Above Us

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Blacklisting: 2016


Καιρός ήταν και εγώ να εγκαινιάσω μια νέα στήλη. Κάθε χρόνο, θα γίνεται μια mini- μουσική αναδρομή στον αχταρμά που λέγεται μυαλό μου. Το τσιγάρο είναι στο τασάκι και η πρώτη γουλιά από την τρίτη μπύρα μου στρογγυλοκάθισε στο στομάχι μου. Πάμε λοιπόν.

I .Όταν το υπόγειο ραδιουργεί καρτερικά:



Oι πιο σπαρακτικοί από ποτέ οι ULTHA έχουν έμπνευση και η κατάρα δέρνει την σκιά τους, κυριολεκτικά. Αναμφίβολα  η καλύτερη στιγμή τους.

2.Morrow - Covenant Of Teeth


Όταν σε Crust / Punk μπάντες ακούω βιολί μου έρχονται πολλές πολιτικοποιημένες μπάντες που μου αρέσουν. Οι Morrow δεν αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα. Το αποτέλεσμα μου θυμίζει έναν εκλεπτυσμένο αλήτη που δεν ήρθε για να κάνει την πλάκα του αλλά, για να δημιουργήσει.




Αυτό το Blackened Doom μου κάνει. Εδώ έχουμε να κάνουμε μια μπάντα που δεν την νοιάζουν οι επιφάσεις. Θέλω να βγάλω την μαυρίλα μου έξω? Την βγάζω. Χωρίς φιοριτούρες και λιμάρισμα γωνιών.  Η μουσική είναι εργαλείο και όχι αυτοσκοπός.


II. Ο καλός γείτονας του πάνω ορόφου…

1 .Cultes des Ghoules - Coven, or Evil Ways Instead of Love


Πραγματικά οι CdG έκανα μάγια και έπιασαν. Ένας απόλυτα ολοκληρωμένος δίσκος μιάμισης ώρας !!Μια βόλτα στο δάσος των Μυστών θα σε πείσει για την αξία τους.

…και ένας ακόμα που δεν χαιρέτισα και παρεξηγήθηκε.



Το είδος BM των Agatus δεν είναι το αγαπημένο μου. Οι Agatus όμως το κάνουν πολύ άμεσο και απλό που δεν σταματάς να τον ακούς. Από το πρώτο άκουσμα ευχάριστος και επικά καλός δίσκος .

III. Οι τρελοί μας συγκάτοικοι.

Πολλές και καλές κυκλοφορίες από ντόπιους μουσικούς το 16’. Ποιον να πρωτοχωρέσεις σε λίγες γραμμές?   Sarabante, Ruined families, KΑΤΑΧΝΙΑ, Minerva Superduty, Οδός 55? Εσάς έτσι και αλλιώς θα σας έχω από κοντά.



IV. To κουτσομπολιό της γειτονιάς…

Δείξε μου μια λίστα που έχει στα τοπ 5 της το καινούριο Metallica -  Hardwired...to Self-Destruct και εγώ θα σου δείξω μια μαύρη λίστα και μια τροχοπέδη στο θωρηκτό που λέγεται Μετάλ ανεξαρτήτου είδους. Ξεκολλάτε πια!  


V. Τα κοινόχρηστα.

Το Black Metal  είναι από τα λίγα πράγματα που θα πάνε καλά και το 17’ και για αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία. Για όλα τα υπόλοιπα δεν ξέρω, δεν είμαι σίγουρος ότι τα θέλουμε τόσο...  Καλή χρονιά και εξεγερμένη τόσο πολιτικά ,όσο και μουσικά Blackers μου!

Υ.Γ: Μετάφραση κειμένου από τον Bob!

------------------------------------------

Βlacklisting :2016

It was time to launch a new column. Every year there will be a mini- music retrospection that I have in my fucking mind. My smoke is turned on and I hold my first sip of my third beer.

I.                    When the underground scheme:




The more amazing than ever Ultha are inspired and their Shadows are cursed. Definitely best moment.



When I listen to Crust/ Punk bands including violin I can remember a lot of o bands that I like. Morrow are one of them. The outcome points out that their not here to joke but create real music.



This blackened Doom fits me. Mizmor doesn’t care about pretending anything that their not. Do you wanna take out your blackness? You will without ornaments.

II.                  The good neighbor of the floor above…

1 .Cultes des Ghoules - Coven, or Evil Ways Instead of Love


CdG casted a spell and it worked! This is definitely an ultra-well developed album. A walk around the forest of the mystics will certainly convince you.

… And one more that deserves attention.




That genre of Black Metal of Agatus is not my favorite. However their music is so immediate and simple make you listening them without stop. A pleasant epic album.

III.                Our crazy cohabitants :

A lot good realeses of local musicians of 2016. Who can you skip? Sarabante , Ruined families, KΑΤΑΧΝΙΑ , Minerva Superduty, Oδός 55 ? In the rear future there many to be toled.

IV.                Neighborhood’s gossip

Show me a list that includes Metallic - Hardwired...to Self-Destruct in its top 5 and I’ll show you a black list and an obstacle to metal regardless and every subgenres. Come the fucking on!

V.                  The shared expenses

Black Metal is one thing that will rise again in 2017 and there is no doubt. In contrast, the political/society issues remain unaltered. Maybe we don’t really want the change. Wish you a revolting New Year Blackers.


P.s: Translated by Bob!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου